Börje Dovstad

• Länsförbundet Blekinge, ordförande
  • Regionala utvecklingsnämnden, ersättare
  • Hälso- och sjukvårdsnämnden, ersättare
  • Hälso- och sjukvårdsnämndens slutenvårdsberedning, ersättare

Sociala Medier

• Följ på:

Så här rörigt har det inte varit i rikspolitiken sedan 1978 då regeringen sprack på kärnkraftsfrågan. Det bästa blir nog att nu - liksom då- bilda en Liberal (Folkpartistisk) enpartiregering fram till valet 2022 #Liberalerna #blepol #svpol @SveWikipedia

...https://sv.wikipedia.org/wiki/Regeringen_Ullsten

...https://sverigesradio.se/artikel/karlskrona-en-av-de-tryggaste-kommunerna-i-region-syd

Bonus på #Hasslöpendeln på väg hem. Nyamkos tal på #landsmöte21 Bättre än så blir inte #kollektivtrafiken #blepol #Skärgård #Hasslö #liberalerna @liberalerna

Nu startar tre intensiva och roliga dagar när #liberalerna #landsmöte21 beslutar om vår politik för; en skola som ger utveckling för alla barn och unga, en fungerande integration utan utanförskap som lyfter förorterna samt en politik som antar klimatutmaningen #blepol

0455-303003 ...